min
01 sep 2025

STERKADO is nu onderdeel van Touch Incentive

STERKADO heeft een belangrijke nieuwe stap gezet: wij zijn overgenomen door Touch Incentive, specialist in loyalty en incentives. Dit betekent voor ons én onze klanten een mooie uitbreiding van mogelijkheden, doordat we voortaan deel uitmaken van hun full-service platform voor loyaliteit en waardering.

STERKADO is nu onderdeel van Touch Incentive

STERKADO heeft een belangrijke nieuwe stap gezet: wij zijn overgenomen door Touch Incentive, specialist in loyalty en incentives. Dit betekent voor ons én onze klanten een mooie uitbreiding van mogelijkheden, doordat we voortaan deel uitmaken van hun full-service platform voor loyaliteit en waardering.

Onze achtergrond: waardering voorop
Sinds onze start in 2006 hebben we bij STERKADO altijd één duidelijke missie gehad: medewerkers op nummer 1 zetten en ze een cadeau geven wat écht gewaardeerd wordt. Inmiddels zijn wij uitgegroeid tot dé specialist in personeelsgeschenken. Dat blijft onveranderd. Wat er wél verandert, is dat we nu onze krachten bundelen met Touch Incentive, waardoor onze klanten nog meer kunnen profiteren van een breed en krachtig pakket aan oplossingen.

Een nieuwe fase voor STERKADO
Voor STERKADO betekent dit dat we onderdeel worden van een groter geheel, met meer slagkracht.

Hans Opmeer, oprichter en directeur van STERKADO, licht toe:
“We kijken er enorm naar uit om onderdeel te worden van Touch Incentive. Hun energie, full-service aanpak en technologische slagkracht bieden enorme kansen. Wat ons bindt is dat we beide geloven in de kracht van waardering op het juiste moment. Vanuit die overtuiging willen we graag samen verder bouwen aan mooie concepten en oplossingen voor onze klanten.”

Meer mogelijkheden voor onze klanten
Voor onze klanten verandert er niets, zij kunnen erop vertrouwen dat we nog steeds dezelfde service bieden als zij gewend zijn. Wel ontstaan er veel meer mogelijkheden. Samen vormen we nu het sterkste full-service platform op het gebied van loyaliteit, incentives, waardering en geschenken.

Een volgende stap binnen de groeistrategie van Touch Incentive
De overname door Touch Incentive past perfect in hun buy-and-buildstrategie, samen met investeerder Mentha.

Dennis van den Berg, Oprichter van Touch en CEO van Touch Network:
“STERKADO sluit perfect aan bij onze ambitie om het sterkste full-service platform te bouwen voor loyaliteit en waardering. De expertise die zij meebrengen op het gebied van zakelijke cadeau-oplossingen is complementair aan onze bestaande diensten. Deze stap is zowel logisch als krachtig: we verbreden ons aanbod en voegen directe waarde toe voor onze klanten.”