BEKIJK DE VEELGESTELDE VRAGEN

FAQ

Ik heb een STERKADO ontvangen

Giftcard gekregen

Ik heb meerdere giftcards

Heb je meerdere STERKADO-giftcards dan kun je deze samenvoegen, zodat alle punten op 1 kaart komen te staan. Samenvoegen kan alleen als er op beide kaarten punten staan. Ben je ingelogd met een kaart die je reeds gebruikt hebt en waarvan het saldo 0 is, dan dien je eerst uit te loggen. Uitloggen doe je met de knop rechts bovenin in de webshop.

Kan ik meerdere giftcards samenvoegen?

Ja het is mogelijk om giftcards samen te voegen.

  1. Log in met de code van de giftcard waar je de punten op wilt zetten (dit is meestal de meest recente giftcard).
  2. Klik op “Giftcards samenvoegen” op de tekstlink onderaan de pagina van de webshop.
  3. Vul de andere code in (waarmee je NIET bent ingelogd) en klik op giftcard samenvoegen.

De punten komen te staan op de giftcard waarmee je bent ingelogd. Het nieuwe puntenaantal staat rechts bovenin het scherm van de webshop.

Ik ben mijn STERKADO-giftcard kwijt

Vervelend dat je de STERKADO-giftcard kwijt bent. Deze kaart is je waardedocument. De kaarten zijn niet op naam gekoppeld, tenzij deze naar jouw huisadres of jouw e-mailadres verstuurd is. Is de STERKADO door je werkgever uitgereikt, dan is het niet te achterhalen welke code je gekregen hebt.

Wij adviseren je nog even goed te zoeken naar je giftcard. Als je er een keer mee ingelogd hebt, zou je in de historie van je computer / device kunnen kijken waarmee je ingelogd bent geweest of deze de barcode heeft vastgehouden. Mocht je het kaartnummer niet kunnen achterhalen, dan zou je nog je werkgever kunnen vragen of zij hier een oplossing voor hebben.

Mijn STERKADO-giftcard is verlopen

Het staat de werkgever vrij om zelf een vervaldatum in te stellen, die vervolgens door ons gehanteerd wordt. In de meeste gevallen kan een STERKADO-giftcard verlengd worden, tenzij anders met jouw werkgever is afgesproken. Om na te gaan of jouw giftcard verlengd mag worden ontvangen wij graag de door jou ontvangen barcode per mail via [email protected]

Bestellen

Hoe bestel ik een cadeau?

Je kunt eenvoudig bestellen door op een product te klikken en daarna op de knop [PLAATS IN WINKELWAGEN] te klikken. Je komt terecht in stap 1 van het bestelproces. Je kunt zoveel producten toevoegen als je wilt.

Als je klaar bent met je selectie ga je verder naar stap 2. Hier vult je je adresgegevens in. Heb je alleen goede doelen gekozen, dan hoef je gaan adresgegevens in te vullen (m.u.v. je e-mail adres voor de bevestiging).

Daarna ga je door naar stap 3. In deze stap kijkt je alles na. Klopt je adres? Heb je de juiste cadeaus besteld? Klopt alles? Dan klik je op bestelling plaatsen. Je ontvangt binnen 30 minuten een e-mail van STERKADO met de bevestiging van je bestelling.

Bezoek webshop

Hoe pas ik het bestelaantal aan?

Je kunt in de winkelwagen de aantallen eenvoudig aanpassen door op het pijltje te klikken achter het aantal (het aantal staat standaard op 1). Bij goede doelen, kan je door op het pijltje te klikken het puntenaantal selecteren dat je wilt doneren.

Hoe pas ik het aantal punten aan bij Goede Doelen?

Het gewenste aantal punten dat je wilt doneren kan je intypen onder het kopje aantal]

Hoe verwijder ik een cadeau uit de winkelwagen?

Achter de orderregel in het winkelmandje staat rechts een kruisje. Als je op het kruisje klikt, wordt het product verwijderd uit de winkelwagen.

Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?

Een bestelling annuleren is helaas niet mogelijk. Dit omdat elke online bestelling direct automatisch wordt doorgezet voor verwerking.

Kan ik mijn adres nog aanpassen?

Het aanpassen van je adres is niet mogelijk, omdat elke order direct wordt doorgezet voor verwerking.

Garantie & retour

Kan ik een cadeau retour zenden?

Dat is mogelijk. De retourzending dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  • Het cadeau dat je retourneert is ongebruikt
  • Het cadeau dat je retourneert zit in de originele verpakking
  • De verpakking is onbeschadigd en nog in goede staat
  • De bestelling wordt geretourneerd met gebruik van het daarvoor beschikbaar gestelde retourformulier

De retourprocedure is als volgt:

  1. Download het retourformulier via www.sterkado.nl/retourneren
  2. Vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe aan de retourzending
  3. Sluit de pakbon bij
  4. Na succesvolle retourverwerking worden de besteedde punten teruggezet op je en word je hier per mail over geïnformeerd.

Belangrijk:

Voor een juiste retourafhandeling aanvaardt STERKADO alleen teruggezonden producten met een compleet retourformulier.  Is een geretourneerd artikel niet wederverkoopbaar, dan wordt de retour niet in behandeling genomen. Er worden dan geen punten teruggezet. Cadeaukaarten en persoonlijke cadeaus zoals fotoproducten kunnen niet worden geretourneerd.

Wat kost retourneren?

Kosten retourzending zijn voor eigen rekening. Je kan het pakket via een postvervoerder naar keuze versturen. De verzendkosten van het nieuw toe te sturen cadeau betalen wij.

Heb ik garantie op cadeaus?

De garantietermijn op je aankoop is 24 maanden. Als je gebruik wilt maken van garantie dan is de procedure als volgt:
 

  1. Meld je klacht per mail aan via [email protected] met vermelding van je bestelnummer
  2. Geef een uitgebreide omschrijving van de klacht en voeg (indien zichtbaar) een duidelijke foto toe van het defect
  3. Binnen uiterlijk twee werkdagen word je geïnformeerd over de wijze van garantieafhandeling
Hoe lang is mijn bestelde cadeaubon geldig?

Staat er geen uitgifte- of vervaldatum op de bon of kaart? Of staat er nergens op vermeld waar je de geldigheidsdatum kunt vinden (bijvoorbeeld op een site)? Dan is de bon onbeperkt geldig.

  • Als er wel een uitgiftedatum is vermeld maar geen vervaldatum, dan heb je in ieder geval minimaal 5 jaar de tijd om hem in te wisselen. Het is niet zo dat de bon daarna dan niet meer geldig is, maar het kan mogelijk discussie opleveren.
  • Cadeaubonnen kunnen korter dan 5 jaar geldig zijn, maar dan moet dit op de bon staan.
  • Korter dan 1 jaar geldig mag niet. Tenzij de verkoper kan aantonen dat dit redelijk is, bijvoorbeeld als het gaat om consumptiebonnen bij een concert of festival.

    Bovenstaande regels zijn de wettelijke regels. De Consumentenbond en de Stichting Keurmerk Cadeaukaarten hebben algemene voorwaarden vastgelegd. Afgesproken is dat bonnen waarmee consumenten iets in een winkel kunnen kopen minimaal 3 jaar geldig zijn. Bonnen voor een ‘belevenis’ (iets in natura) moeten minimaal 2 jaar geldig zijn, met een mogelijkheid tot 1 jaar verlenging tegen een kleine vergoeding. Deze voorwaarden gelden alleen voor cadeaubonuitgevers die zich aansluiten bij de Stichting Keurmerk Cadeaukaarten, en alleen voor bonnen die ze vanaf dan verkopen. 

Inloggen

Hoe kan ik inloggen op de webshop?

Heb je een pasje met barcode en pincode ontvangen?

  1. Ga dan naar inloggen.sterkado.nl
  2. Voer de 12-cijferige barcode in en klik op ‘verder’.
  3. Voer de pincode in. Deze staat op je pasje onder de kraslaag.
  4. Daarna klik je op ‘inloggen’.

Ik heb een pasje met boncode en vervaldatum

  1. Heb je een pasje met boncode en vervaldatum ontvangen?
  2. Ga dan naar inloggen.sterkado.nl
  3. Voer de boncode in en klik op ‘verder’.
  4. Voer de vervaldatum in. Deze staat op je pasje.
  5. Daarna klik je op ‘inloggen’.

Direct inloggen

Webshop

Hoe kom ik bij mijn winkelwagentje?

Als je in de balk bovenin op het icoontje van een winkelwagentje klikt, kom je terecht in het winkelwagentje (stap 1 van het bestelproces). Hier zie je alle cadeaus die je klaar hebt gezet om te gaan bestellen.

Hoeveel punten kan ik besteden?

In de balk bovenin zie je aan de rechterkant het aantal punten dat je nog kunt besteden.

Cadeaus toevoegen aan wensenlijst

Als je met je muis over een product heen gaat, zie je rechtsboven een hartje verschijnen. Klik op het hartje en het cadeau wordt toegevoegd aan je wensenlijst Als je op een cadeau klikt, ga je naar de product detail pagina. Ook daar zie je het icoontje van een hartje waarmee je het cadeau kunt toevoegen aan je wensenlijst.

Wensenlijst bekijken

In de balk rechts bovenin zie je het icoontje van een hartje. Als je op het hartje klikt, zie je alle cadeaus die je hebt toegevoegd aan je wensenlijst

Cadeaus zoeken en sorteren

ZOEKEN

Klik op het zoek icoontje in de balk bovenin om cadeaus te zoeken. In het zoekvenster vul je het zoekwoord in, waarna de relevante productnamen verschijnen.

SORTEREN

Aan de rechterzijde kan je producten sorteren op puntenaantal, zowel oplopend als aflopend. Je kan rechts onder ook instellen hoeveel producten je per pagina wilt zien.

Hoe kan ik uitloggen?

Klik in de balk bovenaan op “uitloggen” om uit te loggen. Je kunt zo vaak in- en uitloggen als je wilt.

Home

Als je linksboven op het logo klikt, ga je terug naar de homepage van de webshop. Dit is de pagina waarop je terecht bent gekomen na het inloggen.

Bijbetalen

Kan ik punten bijkopen met iDEAL?

Bij het bestellen van de cadeaubonnen heeft jouw organisatie de keuze gehad om de functie bijbetalen uit of aan te laten zetten.

Hoe weet ik of ik mag bijbetalen?

Via de filterfunctie aan de linkerzijde van je scherm zie je de knop om duurdere cadeaus te zien (alleen als jouw bedrijf hiervoor heeft gekozen). Zie je deze knop niet dan heeft jouw organisatie besloten om deze functie niet aan te laten zetten.

Hoe werkt het bijbetalen?

Indien je mag bijbetalen, zet je de cadeaus van je keuze (ongeacht het puntenaantal) in je winkelwagen. In je winkelwagen zie je direct hoeveel punten je moet bijbetalen met het bijbehorende bedrag in Euro’s.

Levertijden

Wat is de levertijd van geschenken?

Geschenken die voor 21.30 uur besteld zijn, worden dezelfde dag bij DHL aangeboden. Dit betekent doorgaans dat je je bestelling de volgende dag ontvangt. Sommige geschenken hebben een afwijkende levertijd. De levertijd staat vermeld onder de naam van het geschenk. Een uitzondering zijn bijvoorbeeld de wijnproducten. Deze worden verstuurd door het wijnhuis en hebben een levertijd van maximaal 3-4 werkdagen.

Het kan soms voorkomen dat een geschenk niet op voorraad is. Je ziet bij het detail van het geschenk of het op voorraad is of niet. Geschenken die niet op voorraad zijn, hebben een levertijd van maximaal 2 weken. Geschenken worden in 1x verstuurd. Heb je dus een geschenk dat wel op voorraad is en een geschenk dat niet op voorraad is, dan zul je beide geschenken ontvangen zodra ze allebei op voorraad zijn.

De levertijd van het bestelde geschenk komt ook op je orderbevestiging te staan.

Wat is de levertijd van belevenissen?

De meeste belevenissen worden per e-ticket verstuurd. Er zijn enkele belevenissen die nog per post worden verstuurd. Deze hebben een levertijd van maximaal 3 werkdagen. Bij elke belevenis staat de levertijd vermeld.

Pathé bioscoopbonnen worden na je bestelling automatisch binnen 30 minuten per e-mail naar je toegestuurd. Let op dat deze mail soms in je spam of ongewenste mailbox terecht kan komen.

Wat is de levertijd van cadeaukaarten?

Cadeaukaarten worden per post of per mail verstuurd. Welke soort levering van toepassing is, vind je per kaart bij de productinformatie. Een cadeaukaart kan door STERKADO verstuurd worden maar het is ook mogelijk dat een cadeaukaart door de leverancier zelf naar je gemaild wordt.

Wat is de levertijd van Tijdschriften?

Na je bestelling wordt je tijdschrift abonnement automatisch aan de uitgever doorgegeven. De uitgever hanteert voor wekelijks tijdschrift een periode van maximaal 6 weken waarna het eerste tijdschrift wordt toegezonden. Voor een maandelijks tijdschrift is deze periode maximaal 8 weken. Het komt soms voor dat een tijdschrift een langere levertijd heeft. Dit komt dan omdat het tijdschrift maar 1x per maand of 1x per kwartaal uitkomt. Na de abonnementsperiode stopt je abonnement automatisch. Je hoeft hier niets voor te ondernemen.

Wat te doen als ik mijn bestelde cadeaukaart niet heb ontvangen?

E-vouchers worden verstuurd naar het e-mailadres dat tijdens de bestelling wordt ingevoerd. Controleer goed of dit e-mailadres klopt. Het kan voorkomen dat een cadeaukaart in de ongewenste mail is terechtgekomen.

Wanneer worden donaties aan Goede Doelen overgemaakt?

We verzamelen alle donaties en maken dit in de maand mei van elk jaar over. Zodra de donaties zijn overgemaakt naar alle Goede Doelen zullen wij dit communiceren op deze website.

Levering van cadeaus

Kan ik een tijdstip van levering afspreken?

Helaas kunnen wij geen tijdstip van levering afspreken of aangeven. De koerier bepaalt zijn eigen route afhankelijk van het aantal pakketten én plaats van levering.

Op welke dagen wordt mijn bestelling geleverd?

De bezorgdagen zijn van maandag tot en met zaterdag.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent, wordt je bestelling bij de buren aangeboden of de koerier komt op een later tijdstip terug. De koerier zal 2x ’s middags en 2x ’s avonds proberen af te leveren. Ben je bij de 4e keer wederom niet thuis en is je pakket niet bij de buren afgeleverd, dan gaat je pakket retour naar ons magazijn. De koerier laat een bericht voor je achter om je hierover te informeren. Zodra wij uw pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met je op om het pakket nogmaals te versturen.

Het is mogelijk dat de DHL-vervoerder besluit jouw pakket bij een DHL-Servicepunt af te leveren. Houd daarom altijd de track & trace goed in de gaten, zo mis je nooit een levering.

Waar kan een bestelling geleverd worden?

Voor de levering kan je kiezen uit:

  1. Levering op je huisadres
  2. Levering bij een DHL afhaalpunt (in Nederland)
  3. Levering op je kantoor
Ontvang ik een track & trace?

Cadeaus die vanuit ons magazijn verstuurd worden, zijn voorzien van een track & trace. De link wordt per mail naar je gestuurd. Voor deze cadeaus geldt normaliter een levertijd van 1-2 werkdagen. Wanneer je deze voor 21:30 uur hebt besteld, kan je deze meestal de volgende dag al verwachten.

Een aantal cadeaus wordt rechtstreeks vanaf de leverancier verstuurd. De levertijd is iets langer, meestal zo’n 3-5 werkdagen en er is geen track & trace beschikbaar. De levertijd van deze cadeaus vind je terug op de orderbevestiging. 

Voor cadeaukaarten is geen track & trace beschikbaar, deze worden per mail of per post verstuurd.

Wat betekent 'De zending is aangemeld maar status ongewijzigd'?

De bestelling is in goede orde bij ons binnengekomen, doorgezet naar ons magazijn, verwerkt en bij de pakketvervoerder aangemeld. Vanaf daar pakt de pakketvervoerder het op. Dit zal naar verwachting langer duren dan gebruikelijk ivm de extreme drukte en grote achterstanden.

Wanneer de eerste scan door de pakketdienst uitgevoerd is, zal je zien dat de track & trace automatisch wordt bijgewerkt en zo kan je de bestelling verder volgen volgen. Wanneer dit precies is, is bij ons helaas niet bekend. Op welke termijn dat plaatsvindt, is afhankelijk van de vervoerder.

Ik heb belangstelling in STERKADO

Algemeen

Hoe werkt STERKADO?

De werkwijze van STERKADO is afhankelijk van het cadeauconcept dat je kiest. Op deze website staat per concept de werkwijze omschreven. Neem gerust contact op als je meer wilt weten.

Wat is STERKADO?

STERKADO is een totaalleverancier van cadeauconcepten. We leveren de leukste cadeaus voor bedrijven, die op zoek zijn naar cadeaus voor hun personeel en relaties. Lees meer over STERKADO en de cadeauconcepten.

Valt STERKADO onder nieuwe Europese anti-witwasregels voor cadeaukaarten?

Nee, dit is niet van toepassing op de STERKADO giftcard. Het maximum van 50 euro geldt alleen voor cadeaukaarten die je op veel plaatsen kunt inwisselen. Cadeaukaarten die je bij maar één specifieke winkel kunt gebruiken, zoals de STERKADO giftcard, valt niet onder de EU-regel.

Omdat je deze giftcard alleen via een STERKADO webshop kunt verzilveren, wordt de giftcard niet gezien als een elektronisch betaalmiddel. De STERKADO giftcard kan dus ook gebruikt worden voor budgetten boven de € 50,-.

Moet ik btw betalen bij de aanschaf van giftcards?

Nee, als klant van STERKADO geniet je van een btw vrijgestelde aankoop. STERKADO verzorgt deze uiteindelijke btw-afdracht. Hoe dit precies zit, lees je in de blog over dit onderwerp.

Digitale Kerstmarkt

Is de digitale kerstmarkt beschikbaar zonder de online borrel?

Nee, deze module zit er standaard in en kan helaas niet uitgezet worden.

Kan de kerstmarkt ook in een andere taal / in het Engels

Voor de voorpagina is geen Engelse versie beschikbaar. De webshop kan wel in de Engelse taal bekeken worden.

Is het mogelijk om de online borrel, die integreert is in de kerstmarkt, van tevoren te plannen? En kan ik dit vooraf testen?

De unieke link voor de online borrel kan vooraf intern gedeeld worden. De video verschijnt echter wel in een eigen scherm. Elke gebruiker dient zelf in te loggen om toegang te krijgen tot de kerstmarkt shop.

Met hoeveel medewerkers kunnen we tegelijk online borrelen?

Er wordt gebruikt gemaakt van de video tool Jitsi, waarbij een maximum geldt van 75 gebruikers. Bij een groot aantal gebruikers kan niet gegarandeerd worden dat de kwaliteit optimaal blijft.

Hoe kom je terug van een kraampje in de kerstmarkt?

Ben je in de webshop geschenken aan het bekijken en wil je terug naar de homepage, klik dan op het logo links bovenin het scherm.

Hoe werkt de meeting?

Onderaan de homepage vind je de knop ‘Start online borrel’. Klik op deze button. Vervolgens kom je in het inlogscherm van de video tool Jitsi. Vul je naam in en klik op de blauwe knop ‘Deelnemen aan vergadering’. Het kan zijn dat er eerst wordt gevraagd om toestemming te geven tot je microfoon en camera. Dit om mogelijk te maken om met je collega’s te praten en elkaar te kunnen zien.

Kan ik ook een ander programma gebruiken?

Ja, dat is mogelijk. Dit door een eigen uniek link (van bijvoorbeeld Zoom of Hang Out) aan te maken en te plaatsen in de pop up met de welkomsttekst.

Kan je tegelijk borrelen en een cadeau uitzoeken?

Dat is zeker mogelijk! De webshop en video tool worden beide in een eigen scherm geopend. Door de grootte van de schermen aan te passen, kun je in een oogopslag online shoppen en online borrelen

Kan ik iets personaliseren? En zo ja, wat?

Je kunt jouw eigen logo toevoegen, die getoond wordt in de kerstmarkt. Bovendien kun je de pop up met de welkomsttekst beheren (tekst, beeld en/of url) en kun je zelf de basiskleur van de webshop bepalen.

Assortiment

Zitten er ook cadeaukaarten in het assortiment?

STERKADO heeft standaard een groot aantal cadeaukaarten in haar assortiment. Bekijk een impressie van de cadeaukaarten.

Kan ik zelf cadeaus toevoegen aan het STERKADO assortiment?

Ja, vanaf een bepaald aantal stuks kunnen de keuzemogelijkheden geheel worden afgestemd op jouw wensen. Neem contact op voor meer informatie.

Waaruit bestaat het assortiment?

Het assortiment is zeer gevarieerd en bevat uit vele artikelen in de categorieen cadeaus, belevenissen, boeken, tijdschriften, cadeaukaarten en donaties aan goede doelen. We kunnen je direct toegang geven om een blik te werpen op het complete assortiment. Vul het formulier in >

Bestellen

Welke betaalmethoden zijn beschikbaar bij online bestellen?

Je kunt kiezen uit drie betaalopties: op factuur, via iDEAL en via Mister Cash.

Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?

Je kan een geplaatste bestelling blokkeren binnen 15 minuten na het plaatsen van de bestelling. Neem daarna telefonisch contact met ons op over wat je precies wilt met de bestelling. Telefoon: NL: 030-2004 500 / BE: 03-808 1488

In de balk onderaan zie je [bestellingen] staan. Klik op [bestellingen] en klik op [openen] bij de desbetreffende bestelling. Klik vervolgens op blokkeren. Let op: Dit kan alleen binnen 15 minuten na je bestelling. Na 15 minuten wordt je bestelling verwerkt en kan je de bestelling niet meer blokkeren.

Heb je geen balk onderaan met [bestellingen]. Klik dan op het poppetje rechts boven.

Garantie & retour

Heb ik garantie op geschenken?

De garantietermijn op je aankoop is 24 maanden. Als je gebruik wilt maken van garantie dan is de procedure als volgt:

  1. Meld je klacht per mail aan via [email protected] met vermelding van je bestelnummer
  2. Geef een uitgebreide omschrijving van de klacht en voeg (indien zichtbaar) een duidelijke foto toe van het defect
  3. Binnen uiterlijk twee werkdagen wordt je geïnformeerd over de wijze van garantieafhandeling
Kan ik een product terugsturen?

Dat is mogelijk. De retourzending dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  • Het cadeau dat je retourneert is ongebruikt
  • Het cadeau dat je retourneert zit in de originele verpakking
  • De verpakking is onbeschadigd en nog in goede staat
  • De bestelling wordt geretourneerd met gebruik van het daarvoor beschikbaar gestelde retourformulier

De retourprocedure is als volgt:

  1. Download het retourformulier via www.sterkado.nl/retourneren
  2. Vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe aan de retourzending
  3. Sluit de pakbon bij 
  4. Na succesvolle retourverwerking worden de besteedde punten teruggezet op je en word je hier per mail over geïnformeerd

Belangrijk:

  • Voor een juiste retourafhandeling aanvaardt STERKADO alleen teruggezonden producten met een compleet retourformulier. 
  • Is een geretourneerd artikel niet wederverkoopbaar, dan wordt de retour niet in behandeling genomen. Er worden dan geen punten teruggezet. 
  • Cadeaukaarten en persoonlijke cadeaus zoals fotoproducten kunnen niet worden geretourneerd.
Wat kost retourneren?

Kosten retourzending zijn voor eigen rekening. Je kan het pakket via een postvervoerder naar keuze versturen. De verzendkosten van het nieuw toe te sturen cadeau betalen wij.

Keuze Kado

Kunnen codes worden samengevoegd?

Ja, de ontvanger van een STERKADO giftcard kan online eenvoudig meerdere codes samenvoegen, waardoor het aantal punten toeneemt en nog meer keuzemogelijkheden ontstaan voor de verzilvering.

Kan ik als ontvanger van een gift card punten bijkopen?

Na het bestellen van STERKADO heb je de optie om de functie bijbetalen in- of uit te laten schakelen. Je bepaalt dus zelf of de ontvangers van een giftcard punten mogen bijkopen of niet en op die manier zo mogelijk kunnen kiezen uit een nog groter assortiment.

Hoe lang is mijn gift card geldig?

In principe is de geldigheid onbeperkt. Op verzoek kun je bij bestelling een vervaldatum bepalen.

Personaliseren

Wat kan ik personaliseren?

Je kunt ervoor kiezen om de verpakking én de webshop te personaliseren. Dit is zeer eenvoudig en binnen enkele minuten te realiseren. Uiteraard kan je ook kiezen uit bestaande verpakkingen en webshops. Personaliseer je verpakking met een logo en persoonlijke tekst of kies voor totale personalisatie.

STERKADO punten

Kunnen er meerdere budgetten worden gehanteerd?

Het is mogelijk om meerdere budgetten te hanteren. De ontvangers zien pas in de webshop het aantal toegewezen punten. Dit staat niet op de giftbox. Het voordeel hiervan is dat bij het uitreiken van de cadeauverpakkingen voor de ontvangers niet zichtbaar is dat er met verschillende waarden gewerkt wordt, iedereen krijgt op het oog hetzelfde pakket. Uiteraard worden de giftboxen met de verschillende budgetten wel gescheiden aangeleverd.

Zijn er bedragen zichtbaar op de webshop?

STERKADO werkt met punten. Het te besteden aantal punten wordt duidelijk aangegeven in de webshop. Het voordeel hiervan is, dat de ontvanger niet weet welk budget er is uitgegeven aan zijn/haar cadeau.

Kunnen STERKADO punten worden samengevoegd?

Ja, de ontvanger van een STERKADO kan online eenvoudig meerdere codes samenvoegen waardoor nog meer keuzemogelijkheden ontstaan.

Kan een ontvanger van een giftcard of e-voucher punten bijkopen?

Na het bestellen van STERKADO heb je de optie om de functie bijbetalen in- of uit te laten schakelen. Je bepaalt dus zelf of de ontvangers punten mogen bijkopen of niet. Door punten bij te kunnen kopen, heeft de ontvanger keuze uit een nog groter assortiment.

Wat is de waarde van STERKADO punten?

Neem contact op voor uitgebreide informatie over de waarde van de punten.

STAAT JE VRAAG ER NIET TUSSEN?

Je kunt altijd contact opnemen met een van onze medewerkers. We helpen je graag!
Wij zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9.00-17.30 uur.

telefoonnummer-sterkado

Tel: 030 – 200 4500

Op werkdagen van 9.00 – 17.30 uur.

E-mailadres-sterkado

E-mail: [email protected]

Binnen een werkdag een reactie

Whatsapp-sterkado

WhatsApp: 06-83 43 63 50

Op werkdagen binnen een uur een reactie