10393 beoordelingen
AANVRAGEN INFORMATIE

Veelgestelde vragen

Ik heb STERKADO ontvangen of verzilverd

Bestellen

Hoe verwijder ik een cadeau uit de winkelwagen?

Achter de orderregel in het winkelmandje staat rechts een kruisje. Als je op het kruisje klikt, wordt het product verwijderd uit de winkelwagen.

Hoe pas ik het bestelaantal aan?

Je kunt in de winkelwagen de aantallen eenvoudig aanpassen door op het pijltje te klikken achter het aantal (het aantal staat standaard op 1). Bij goede doelen, kan je door op het pijltje te klikken het puntenaantal selecteren dat je wilt doneren.

Hoe bestel ik een cadeau?

Je kunt eenvoudig bestellen door op een product te klikken en daarna op de knop [PLAATS IN WINKELWAGEN] te klikken. Je komt terecht in stap 1 van het bestelproces. Je kunt zoveel producten toevoegen als je wilt.

Als je klaar bent met je selectie ga je verder naar stap 2. Hier vult je je adresgegevens in. Heb je alleen goede doelen gekozen, dan hoef je gaan adresgegevens in te vullen (m.u.v. je e-mail adres voor de bevestiging).

Daarna ga je door naar stap 3. In deze stap kijkt je alles na. Klopt je adres? Heb je de juiste cadeaus besteld? Klopt alles? Dan klik je op bestelling plaatsen. Je ontvangt binnen 30 minuten een e-mail van STERKADO met de bevestiging van je bestelling.

Kan ik punten bijkopen met iDEAL?

Bij het bestellen van STERKADO heeft jouw organisatie de keuze gehad om de functie bijbetalen uit of aan te laten zetten.

Hoe weet ik of ik mag bijbetalen?
Boven de producten, rechts naast de filterfunctie zie je de knop om duurdere cadeaus te zien (alleen als jouw bedrijf hiervoor heeft gekozen). Zie je deze knop niet dan heeft jouw organisatie besloten om deze functie niet aan te laten zetten.

Hoe werkt het bijbetalen?
Indien je mag bijbetalen, zet je de cadeaus van je keuze (ongeacht het puntenaantal) in je winkelwagen. In je winkelwagen zie je direct hoeveel punten je moet bijbetalen met het bijbehorende bedrag in Euro’s.

Kan ik mijn adres nog aanpassen?

In de balk onderaan zie je [bestellingen] staan. Als je daar op klikt, kan je je adresgegevens aanpassen. Let op: Dit kan alleen binnen 15 minuten na je bestelling. Na 15 minuten wordt je bestelling verwerkt en kan het adres niet meer worden aangepast.

Heb je geen balk onderaan met [bestellingen]? Klik dan op het poppetje rechts boven.

Garantie & Retour

Kan ik een cadeau retour zenden?

Indien je het product wilt ruilen is dit mogelijk. De verzendkosten zijn voor je eigen rekening.

Als je gebruik wilt maken van retour zenden dan is de procedure als volgt:
– Meld je retourzending tevoren telefonisch (030 – 2004 500) of per e-mail (klantenservice@sterkado.nl) aan.
– Binnen uiterlijk twee (2) werkdagen wordt u geïnformeerd over het retouradres en retourafhandeling.

Belangrijk:
Voor een goede, snelle en juiste retourafhandeling aanvaardt SterConcepts BV alleen teruggezonden producten als met deze terugzending tevoren schriftelijk is ingestemd.

Heb ik garantie op cadeaus?

Je krijgt 12 maanden garantie op je aankoop.

Als je gebruik wilt maken van je garantie dan is de procedure als volgt:

– Meld je klacht telefonisch (0348-741193) of per e-mail (klantenservice@sterkado.nl).
– Geef een uitgebreide omschrijving van de klacht.
– Binnen uiterlijk twee (2) werkdagen wordt je geïnformeerd over de wijze van afhandeling van de garantie.

Belangrijk:
Voor een goede, snelle en juiste garantie afhandeling aanvaardt SterConcepts BV alleen teruggezonden producten als met deze terugzending tevoren schriftelijk is ingestemd.

Inloggen

Hoe kan ik inloggen op de webshop?

Heb je een pasje met barcode en pincode ontvangen?

  1. Ga dan naar inloggen.sterkado.nl
  2. Voer de 12-cijferige barcode in en klik op ‘verder’.
  3. Voer de pincode in. Deze staat op je pasje onder de kraslaag.
  4. Daarna klik je op ‘inloggen’.

Ik heb een pasje met boncode en vervaldatum

  1. Heb je een pasje met boncode en vervaldatum ontvangen?
  2. Ga dan naar inloggen.sterkado.nl
  3. Voer de boncode in en klik op ‘verder’.
  4. Voer de vervaldatum in. Deze staat op je pasje.
  5. Daarna klik je op ‘inloggen’.

 

Direct inloggen

Levering

Op welke dagen wordt mijn bestelling geleverd?

De bezorgdagen zijn van maandag tot en met zaterdag.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent, wordt je bestelling bij de buren aangeboden of de koerier komt op een later tijdstip terug. De koerier zal 2x ’s middags en 2x ’s avonds proberen af te leveren. Ben je bij de 4e keer wederom niet thuis en is je pakket niet bij de buren afgeleverd, dan gaat je pakket retour naar ons magazijn. De koerier laat een bericht voor je achter om je hierover te informeren. Zodra wij uw pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met je op om het pakket nogmaals te versturen.

Kan ik een tijdstip van levering afspreken?

Helaas kunnen wij geen tijdstip van levering afspreken of aangeven. De koerier bepaalt zijn eigen route afhankelijk van het aantal pakketten én plaats van levering.

Waar kan een bestelling geleverd worden?

Voor de levering kan je kiezen uit:

  1. Levering op je huisadres
  2. Levering bij een DHL afhaalpunt (in Nederland)
  3. Levering op je kantoor
Wanneer worden donaties aan Goede Doelen overgemaakt?

We verzamelen alle donaties en maken dit in de maand mei van elk jaar over. Zodra de donaties zijn overgemaakt naar alle Goede Doelen zullen wij dit communiceren op deze website.

Wat is de levertijd van Tijdschriften?

Na je bestelling wordt je tijdschrift abonnement automatisch aan de uitgever doorgegeven. De uitgever hanteert een periode van maximaal 6 weken waarna het eerste tijdschrift wordt toegezonden. Het komt soms voor dat een tijdschrift een langere levertijd heeft. Dit komt dan omdat het tijdschrift maar 1x per maand of 1x per kwartaal uitkomt. Na de abonnementsperiode stopt je abonnement automatisch. Je hoeft hier niets voor te ondernemen.

Wat is de levertijd van Belevenissen?

De meeste belevenissen worden per e-ticket verstuurd. Er zijn enkele belevenissen die nog per post worden verstuurd. Deze hebben een levertijd van maximaal 3 werkdagen. Bij elke belevenis staat de levertijd vermeld.

Pathé bioscoopbonnen worden na je bestelling automatisch binnen 30 minuten per e-mail naar je toegestuurd. Let op dat deze mail soms in je spam of ongewenste mailbox terecht kan komen.

Wat is de levertijd van cadeaus?

Geschenken die voor 21.30 uur besteld zijn, worden dezelfde dag bij DHL aangeboden. Dit betekent doorgaans dat je je bestelling de volgende dag ontvangt. Sommige geschenken hebben een afwijkende levertijd. De levertijd staat vermeld onder de naam van het geschenk. Een uitzondering zijn bijvoorbeeld de wijnproducten. Deze worden verstuurd door het wijnhuis en hebben een levertijd van maximaal 3-4 werkdagen.

Het kan soms voorkomen dat een geschenk niet op voorraad is. Je ziet bij het detail van het geschenk of het op voorraad is of niet. Geschenken die niet op voorraad zijn, hebben een levertijd van maximaal 2 weken. Geschenken worden in 1x verstuurd. Heb je dus een geschenk dat wel op voorraad is en een geschenk dat niet op voorraad is, dan zul je beide geschenken ontvangen zodra ze allebei op voorraad zijn.

Webshop

Hoe kan ik uitloggen?

Klik in de balk onderaan op “uitloggen” om uit te loggen. Je kunt zo vaak in- en uitloggen als je wilt.

Hoe kan ik cadeaus zoeken en sorteren?

ZOEKEN
Klik op het zoek icoontje in de balk bovenin om cadeaus te zoeken.
In het bovenste invulvakje vul je het zoekwoord in en rechts kan je de categorie kiezen.

SORTEREN
Boven de producten (onder de header afbeelding) kan je producten sorteren op puntenaantal. Je kan ook bepalen hoeveel producten je per pagina wilt zien.

Hoe kom ik bij mijn winkelwagentje?

Als je in de balk bovenin op het icoontje van een winkelwagentje klikt, kom je terecht in het winkelwagentje (stap 1 van het bestelproces). Hier zie je alle cadeaus die je klaar hebt gezet om te gaan bestellen.

Hoe kan ik favorieten bekijken?

In de balk bovenin zie je het icoontje van een sterretje. Als je op het sterretje klikt, zie je alle cadeaus die je hebt toegevoegd aan je favorieten.

Hoe kan ik cadeaus toevoegen als favoriet?

Als je met je muis over een product heen gaat, zie je een kader om het cadeau. Rechtsboven in dit kader zie je het icoontje van een sterretje. Klik op het sterretje en het cadeau wordt toegevoegd aan je favorieten. Als je op een cadeau klikt, ga je naar de product detail pagina. Ook daar zie je het icoontje van een sterretje waarmee je het cadeau kunt toevoegen aan je favorieten.

Hoeveel punten kan ik besteden?

In de balk bovenin zie je aan de rechterkant het aantal punten dat je nog kunt besteden.

Ik heb belangstelling in STERKADO

Algemeen

Hoe werkt STERKADO?

De werkwijze van STERKADO is afhankelijk van het cadeauconcept dat je kiest. Lees hoe ieder concept werkt.

Wat is STERKADO?

STERKADO is een totaalleverancier van cadeauconcepten. We leveren de leukste cadeaus voor bedrijven, die op zoek zijn naar cadeaus voor hun personeel en relaties. Lees meer over STERKADO en de cadeauconcepten.

Assortiment

Zitten er ook cadeaukaarten in het assortiment?

STERKADO heeft standaard een groot aantal cadeaukaarten in haar assortiment. Bekijk een impressie van de cadeaukaarten.

Kan ik zelf cadeaus toevoegen aan het STERKADO assortiment?

Ja, vanaf een bepaald aantal stuks kunnen de keuzemogelijkheden geheel worden afgestemd op jouw wensen. Neem contact op voor meer informatie.

Waaruit bestaat het assortiment?

Het assortiment is zeer gevarieerd en bevat uit vele artikelen in de categorieen cadeaus, belevenissen, boeken, tijdschriften, cadeaukaarten en donaties aan goede doelen. We kunnen je direct toegang geven om een blik te werpen op het complete assortiment. Vul het formulier in >

Bestellen

Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?

Je kan een geplaatste bestelling blokkeren binnen 15 minuten na het plaatsen van de bestelling. Neem daarna telefonisch contact met ons op over wat je precies wilt met de bestelling. Telefoon: NL: 030-2004 500 / BE: 03-808 1488

In de balk onderaan zie je [bestellingen] staan. Klik op [bestellingen] en klik op [openen] bij de desbetreffende bestelling. Klik vervolgens op blokkeren. Let op: Dit kan alleen binnen 15 minuten na je bestelling. Na 15 minuten wordt je bestelling verwerkt en kan je de bestelling niet meer blokkeren.

Heb je geen balk onderaan met [bestellingen]. Klik dan op het poppetje rechts boven.

Garantie & Retour

Wat is de garantie op bestelde cadeaus?

Wij bieden een professionele en snelle garantieafhandeling. Ontvangers van een STERKADO krijgen 12 maanden garantie op hun aankoop. Op apparatuur zit 24 maanden garantie. Wanneer de consument niet tevreden is over de aankoop dienen zij telefonisch of per mail contact op te nemen met de klantenservice. Wij hebben een zeer goed bereikbare klantenservice welke is bemand door eigen medewerkers.

Kunnen producten terug worden gestuurd?

Ontvangers van een STERKADO hebben de mogelijkheid om een uit de webshop besteld product te ruilen. Cadeaus dienen compleet, in de originele verpakking en ongebruikt te worden geretourneerd nadat deze zijn aangegeven bij de Klantenservice. Onze Klantenservice is het hele jaar bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 uur en 17:30 uur.

Als de ontvanger gebruik wil maken van een retourzending dan is de procedure als volgt:

  • Meld je retourzending tevoren telefonisch (NL: 030 – 2004 500 / BE: 03 – 808 1488) of per e-mail (info@sterkado.nl) aan.
  • Binnen uiterlijk twee werkdagen word je geïnformeerd over het retouradres en retourafhandeling.

Belangrijk:
Voor een goede, snelle en juiste retourafhandeling aanvaardt STERKADO alleen teruggezonden producten als met deze terugzending tevoren per e-mail of telefonisch is ingestemd. Cadeaukaarten en persoonlijke cadeaus zoals fotoproducten kunnen niet worden geretourneerd.

Keuze Kado

Kunnen codes worden samengevoegd?

Ja, de ontvanger van een STERKADO giftcard kan online eenvoudig meerdere codes samenvoegen, waardoor het aantal punten toeneemt en nog meer keuzemogelijkheden ontstaan voor de verzilvering.

Kan ik als ontvanger van een gift card punten bijkopen?

Na het bestellen van STERKADO heb je de optie om de functie bijbetalen in- of uit te laten schakelen. Je bepaalt dus zelf of de ontvangers van een giftcard punten mogen bijkopen of niet en op die manier zo mogelijk kunnen kiezen uit een nog groter assortiment.

Hoe lang is mijn gift card geldig?

In principe is de geldigheid onbeperkt. Op verzoek kun je bij bestelling een vervaldatum bepalen.

Personaliseren

Wat kan ik personaliseren?

Je kunt ervoor kiezen om de verpakking én de webshop te personaliseren. Dit is zeer eenvoudig en binnen enkele minuten te realiseren. Uiteraard kan je ook kiezen uit bestaande verpakkingen en webshops. Personaliseer je verpakking met een logo en persoonlijke tekst of kies voor totale personalisatie.

STERKADO Punten

Kunnen er meerdere budgetten worden gehanteerd?

Het is mogelijk om meerdere budgetten te hanteren. De ontvangers zien pas in de webshop het aantal toegewezen punten. Dit staat niet op de giftbox. Het voordeel hiervan is dat bij het uitreiken van de cadeauverpakkingen voor de ontvangers niet zichtbaar is dat er met verschillende waarden gewerkt wordt, iedereen krijgt op het oog hetzelfde pakket. Uiteraard worden de giftboxen met de verschillende budgetten wel gescheiden aangeleverd.

Zijn er bedragen zichtbaar op de webshop?

STERKADO werkt met punten. Het te besteden aantal punten wordt duidelijk aangegeven in de webshop. Het voordeel hiervan is, dat de ontvanger niet weet welk budget er is uitgegeven aan zijn/haar cadeau.

Kunnen STERKADO punten worden samengevoegd?

Ja, de ontvanger van een STERKADO kan online eenvoudig meerdere codes samenvoegen waardoor nog meer keuzemogelijkheden ontstaan.

Kan een ontvanger van een giftcard of e-voucher punten bijkopen?

Na het bestellen van STERKADO heb je de optie om de functie bijbetalen in- of uit te laten schakelen. Je bepaalt dus zelf of de ontvangers punten mogen bijkopen of niet. Door punten bij te kunnen kopen, heeft de ontvanger keuze uit een nog groter assortiment.

Wat is de waarde van STERKADO punten?

Neem contact op voor uitgebreide informatie over de waarde van de punten.

Contact opnemen

Staat je vraag er niet tussen of wil je meer weten over een bepaald onderwerp?

Neem contact op