U bent hier: :Home/Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen 2017-10-02T11:35:24+00:00

Veel gestelde vragen

Algemeen

STERKADO is een eigen keuze kerstgeschenk. Hét cadeau om uw medewerkers, relaties of vrienden eens echt te verrassen, motiveren, bedanken of belonen. Met STERKADO kiest de ontvanger zelf 1 of juist meerdere cadeaus uit een zeer ruim assortiment geschenken, belevenissen, cadeaubonnen, boeken en tijdschrift abonnementen. Ook doneren naar goede doelen behoort tot de mogelijkheden. Omdat de ontvanger zelf kiest, sluit het cadeau altijd aan. Reken maar op enthousiaste reacties!

Lees hier hoe het werkt!

De minimale afname is 1 STERKADO.

Ja, u kunt via deze website van STERKADO ook als particulier één of meerdere STERKADO’S bestellen. U betaalt met iDEAL.

Een STERKADO is onbeperkt geldig. U bepaalt zelf de vervaldatum.

Personaliseren

U kunt ervoor kiezen om het geefmoment (de verpakking) én de webshop te personaliseren. Dit is zeer eenvoudig en binnen enkele minuten te realiseren. Uiteraard kunt u ook kiezen uit reeds opgemaakte verpakkingen en webshops. Personaliseer uw verpakking met een logo en persoonlijke tekst of kies voor totale personalisatie. Bekijk de mogelijkheden voor het geefmoment hier.

  • Kies voor een eigen afbeelding of kies een mooie sfeerafbeelding uit onze uitgebreide database.
  • Zet een ludiek welkomstfilmpje aan (keuze uit meerdere) of upload een eigen film.
  • Kies uw kleuren, laad uw logo op en plaats een welkomsttekst.

Het personaliseren is eenvoudig online te regelen en is binnen 10 minuten afgerond. Op deze wijze krijgt het hele cadeau de uitstraling van uw bedrijf en geeft u de ontvanger een zeer persoonlijk en op maat gemaakt geschenk.

Op aanvraag is het mogelijk om via Google Translate in de webshop te kiezen voor diverse talen.

Ja, dit is mogelijk. Als opdrachtgever heeft u de optie om de functie bijbetalen via iDEAL uit of aan te zetten. U bepaalt dus zelf of de ontvangers punten bij mogen kopen of niet.

Een standaard webshop is al helemaal opgemaakt. U kunt deze webshop niet personaliseren. De webshop is meteen klaar voor gebruik. Ideaal als u snel een STERKADO wilt geven. Indien u betaalt met iDEAL en u kiest voor de e-mail voucher, ontvangt u deze voucher 30 minuten na uw betaling.  Lees meer >>

STERKADO punten

Vraag hier informatie aan en ontvang direct een e-mail met de waarde van de punten!

Na het bestellen van STERKADO heeft u de optie om de functie bijbetalen in- of uit te laten schakelen. U bepaalt dus zelf of de ontvangers punten mogen bijkopen of niet.

Ja, de ontvanger van een STERKADO kan online eenvoudig meerdere BonCodes samenvoegen waardoor nog meer keuzemogelijkheden ontstaan.

STERKADO werkt met punten. Het te besteden aantal punten wordt duidelijk aangegeven in de webshop. Het voordeel hiervan is, dat de ontvanger niet weet welk budget er is uitgegeven aan zijn/haar cadeau.

Het is mogelijk om meerdere budgetten te hanteren. De ontvangers zien pas in de webshop het aantal toegewezen punten. Dit staat niet op de giftbox. Het voordeel hiervan is dat bij het uitreiken van de cadeauverpakkingen voor de ontvangers niet zichtbaar is dat er met verschillende waarden gewerkt wordt, iedereen krijgt op het oog hetzelfde pakket. Uiteraard worden de giftboxen met de verschillende budgetten wel gescheiden aangeleverd.

Door het keuzeconcept en het grote assortiment cadeaus, boeken en tijdschriften, cadeaukaarten, uitjes en goede doelen zit er voor iedereen een geschikt geschenk tussen. Via de iDEAL optie kunnen de ontvangers er zelfs voor kiezen om bij te betalen om zo een groter cadeau uit te zoeken. Twee weken na de bestelling sturen wij een enquête toe. Deze enquête is anoniem. Hierin worden vragen gesteld over het concept maar ook over de levering van de cadeaus en het contact met de helpdesk. Deze gegevens zijn voor u als opdrachtgever 24/7 online inzichtelijk.

Assortiment

Ja, vanaf een bepaald aantal stuks kunnen de keuzemogelijkheden geheel worden afgestemd op uw wensen. Neem telefonisch contact op: 0348-74 11 93 of via e-mail: [email protected] voor meer informatie.

De ontvanger van het STERKADO Premium pakket kiest 1 of meer cadeaus uit: geschenken, belevenissen, tijdschriften en/of goede doelen. KLIK HIER om alle pakketten te bekijken.

STERKADO heeft standaard verschillende cadeaubonnen in haar assortiment. Voorbeelden zijn:

– FonQ
– Boekenbon Boekkado
– Weekendje Weg
– Wellness Giftcard
– etc.

In het STERKADO Giftcards pakket zitten alleen populaire cadeaukaarten:

– ICI Paris
– Wehkamp
– GAMMA
– Wehkamp

Lees meer over de STERKADO pakketten >>

Financieel

Nee, cadeaubonnen zijn bij wet vrijgesteld van btw.

STERKADO heeft een heldere kostenstructuur. U betaalt het aantal benodigde cadeaubonnen X budget(ten). Daarnaast betaalt u voor de verzending van de giftboxen naar de gewenste locatie(s) of de huisadressen.

Na akkoord van de opdracht ontvangt u een factuur met een betalingstermijn van 14 dagen. U kunt ook met iDEAL betalen. Wanneer de betaling is voldaan gaat de webshop open.

Ja, u mag maximaal 5 procent van het bestelde aantal STERKADO’s binnen 30 dagen (1 maand) na de afleverdatum retourneren. Zo kunt u eenvoudig een aantal extra STERKADO’s bestellen zonder dat u het risico loopt een aantal stuks over te houden.

Ontvangers van een STERKADO betalen GEEN verzendkosten voor de gekozen cadeaus. De bestelling van de gekozen cadeaus wordt gratis naar de ontvanger gestuurd. De verzendingen van webshop bestellingen naar België zijn ook gratis.

Levering

Veelal worden de giftboxen naar bedrijfslocatie toegestuurd zodat deze persoonlijk overhandigd kunnen worden. Om uw organisatie te ontlasten kunnen de STERKADO giftboxen rechtstreeks naar het huisadres gestuurd worden. U levert de adressen aan en wij verzorgen de rest. De giftboxen passen door de brievenbus. Zo ontvangt iedereen op het afgesproken moment een STERKADO!

Viering op een externe locatie? Uiteraard kunnen wij ook hier de giftboxen laten afleveren!

 

Ja, STERKADO kan cadeaus wereldwijd leveren. Levering van de gekozen cadeaus naar Nederland en België is kosteloos. Overige landen gaan in overleg.

 

Na bestelling kunnen de STERKADO giftboxen binnen enkele dagen worden geleverd. De levertijd wordt altijd in overleg met u bepaald.

 

Door onze hoge mate van automatisering kunnen wij snel leveren. Onze standaard levertijd is 10 werkdagen. Het is daarnaast mogelijk om bestellingen met spoed te verwerken. Weinig tijd? Kies voor de E-voucher, door de hoge mate van automatisering kunnen deze binnen een dag verstuurd worden.

Het is voor ons geen enkel probleem om na te leveren. Dit geldt voor zowel grote als kleine hoeveelheden. Tot 25 stuks kunnen wij deze dezelfde dag nog uitsturen.

De giftboxen worden in een neutrale omverpakking toegestuurd. Op het etiket wordt SterConcepts B.V. vermeld als afzender.

Cadeaus die voor 21:30 uur besteld zijn, worden de volgende dag geleverd. Dit geldt voor Nederland en voor België. Er zijn enkele producten met een langere levertijd (denk hierbij aan fotoproducten). In de webshop staat bij ieder cadeau de verwachte levertijd.

De belevenissen worden per e-ticket verstuurd. Na bestelling worden de e-tickets binnen 30 minuten per e-mail verzonden. Er zijn enkele belevenissen die nog per post worden verstuurd. Deze hebben een levertijd van maximaal 3 werkdagen.

Na bestelling wordt het tijdschrift abonnement automatisch aan de uitgever doorgegeven. De uitgever hanteert een periode van maximaal 6 weken voor weekbladen tot maximaal 8 weken voor maandbladen waarna het eerste tijdschrift wordt toegezonden. Na de abonnementsperiode stopt het abonnement automatisch.

Het grootste gedeelte van ons assortiment aan cadeaus ligt opgeslagen in ons magazijn. Het magazijn verstuurt meer dan 1.000.000 pakketten per jaar. STERKADO heeft continue eigen voorraad van cadeaus. Wij hebben ons eigen inkoopsysteem waardoor producten die uit voorraad dreigen te lopen direct weer besteld worden.

Garantie & Retour

Wij bieden een professionele en snelle garantieafhandeling. Ontvangers van een STERKADO krijgen 12 maanden garantie op hun aankoop. Op apparatuur zit 24 maanden garantie. Wanneer de consument niet tevreden is over de aankoop dienen zij telefonisch of per mail contact op te nemen met de klantenservice. Wij hebben een zeer goed bereikbare klantenservice welke is bemand door eigen medewerkers.

Ontvangers van een STERKADO hebben de mogelijkheid om een uit de webshop besteld product te ruilen. Cadeaus dienen compleet, in de originele verpakking en ongebruikt te worden geretourneerd nadat deze zijn aangegeven bij de klantenservice. Onze klantenservice is het hele jaar bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 uur en 17:30 uur.

Als de ontvanger gebruik wil maken van een retourzending dan is de procedure als volgt:
– Meld uw retourzending tevoren telefonisch (NL: 0348 – 74 11 93 / BE: 03 – 808 1488) of per e-mail ([email protected]) aan.
– Binnen uiterlijk twee (2) werkdagen wordt u geïnformeerd over het retouradres en retourafhandeling.

Belangrijk:
Voor een goede, snelle en juiste retourafhandeling aanvaardt SterConcepts B.V. alleen teruggezonden producten als met deze terugzending tevoren per e-mail of telefonisch is ingestemd. Cadeaukaarten en persoonlijke cadeaus zoals fotoproducten kunnen niet worden geretourneerd.

Staat uw vraag er niet bij?

Vul onderstaand formulier in. Wij helpen u graag.