U bent hier: :Home/STERKADO ontvangen?
STERKADO ontvangen? 2018-12-21T12:00:58+00:00

Heb jij een STERKADO ontvangen?

KLIK HIER om in te loggen.

https://inloggen.sterkado.nl/

Staat je vraag niet bij de
veel gestelde vragen hieronder?

We helpen je graag. E-mail ons op: [email protected]
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.30 uur.
Bel met: 030 2004 500

Extra uitleg bij het inloggen:

STERKADO uitleg webshop standaard pasje Pincode heeft 5 cijfers
STERKADO uitleg webshop logo pasje

VEEL GESTELDE VRAGEN

Giftcards samenvoegen

Ja het is mogelijk om giftcards samen te voegen.

1. Log in met de code van de giftcard waar u al uw punten op wilt zetten (dit is meestal de meest recente giftcard).
2. Klik op “Giftcards samenvoegen” in de balk onderaan de pagina van de webshop.
3. Vul de andere code in (waarmee je NIET bent ingelogd) en klik op giftcard samenvoegen.

De punten komen te staan op de giftcard waar je mee bent ingelogd. Het nieuwe puntenaantal staat rechtsboven in de balk op de webshop.

Punten bijkopen met iDeal

Bij het bestellen van de cadeaubonnen heeft jouw organisatie de keuze gehad om de functie bijbetalen uit of aan te laten zetten.

Hoe weet ik of ik mag bijbetalen?
Boven de producten, rechts naast de filterfunctie zie je de knop om duurdere cadeaus te zien (alleen als jouw bedrijf hiervoor heeft gekozen). Zie je deze knop niet dan heeft jouw organisatie besloten om deze functie niet aan te laten zetten.

STERKADO Webshop bijbetalen

Hoe werkt het bijbetalen?
Indien je mag bijbetalen, zet je de cadeaus van je keuze (ongeacht het puntenaantal) in je winkelwagen. In je winkelwagen zie je direct hoeveel punten je moet bijbetalen met het bijbehorende bedrag in Euro’s.

Ik heb een foutief adres ingevoerd

In de balk onderaan zie je [bestellingen] staan. Als je daar op klikt, kan je je adresgegevens aanpassen. Let op: Dit kan alleen binnen 15 minuten na je bestelling. Na 15 minuten wordt je bestelling verwerkt en kan het adres niet meer worden aangepast.

Heb je geen balk onderaan met [bestellingen]? Klik dan op het poppetje rechts boven.

Hoe werkt de webshop?

In de balk bovenin zie je aan de rechterkant het aantal punten dat je nog kunt besteden.

Als je met je muis over een product heen gaat, zie je een kader om het cadeau. Rechtsboven in dit kader zie je het icoontje van een sterretje. Klik op het sterretje en het cadeau wordt toegevoegd aan je favorieten. Als je op een cadeau klikt, ga je naar de product detail pagina. Ook daar zie je het icoontje van een sterretje waarmee je het cadeau kunt toevoegen aan je favorieten.

In de balk bovenin zie je het icoontje van een sterretje. Als je op het sterretje klikt, zie je alle cadeaus die je hebt toegevoegd aan je favorieten.

Als je in de balk bovenin op het icoontje van een winkelwagentje klikt, kom je terecht in het winkelwagentje (stap 1 van het bestelproces). Hier zie je alle cadeaus die je klaar hebt gezet om te gaan bestellen.

ZOEKEN
Klik op het zoek icoontje in de balk bovenin om cadeaus te zoeken.
In het bovenste invulvakje vul je het zoekwoord in en rechts kan je de categorie kiezen.

STERKADO Webshop zoekfunctie

SORTEREN
Boven de producten (onder de header afbeelding) kan je producten sorteren op puntenaantal. Je kan ook bepalen hoeveel producten je per pagina wilt zien.

STERKADO Webshop filterfunctie

Klik in de balk onderaan op “uitloggen” om uit te loggen. Je kunt zo vaak in- en uitloggen als je wilt.

Als je linksboven op het icoontje van het huisje klikt, ga je terug naar welkomsttekst op de webshop. Dit is de pagina waarop je terecht bent gekomen na het inloggen.

Levertijden van cadeaus

Geschenken die voor 21.30 uur besteld zijn, worden dezelfde dag bij DHL aangeboden. Dit betekent doorgaans dat je je bestelling de volgende dag ontvangt. Sommige geschenken hebben een afwijkende levertijd. De levertijd staat vermeld onder de naam van het geschenk. Een uitzondering zijn bijvoorbeeld de wijnproducten. Deze worden verstuurd door het wijnhuis en hebben een levertijd van maximaal 3-4 werkdagen.

Het kan soms voorkomen dat een geschenk niet op voorraad is. Je ziet bij het detail van het geschenk of het op voorraad is of niet. Geschenken die niet op voorraad zijn, hebben een levertijd van maximaal 2 weken. Geschenken worden in 1x verstuurd. Heb je dus een geschenk dat wel op voorraad is en een geschenk dat niet op voorraad is, dan zul je beide geschenken ontvangen zodra ze allebei op voorraad zijn.

De meeste belevenissen worden per e-ticket verstuurd. Er zijn enkele belevenissen die nog per post worden verstuurd. Deze hebben een levertijd van maximaal 3 werkdagen. Bij elke belevenis staat de levertijd vermeld.

Pathé bioscoopbonnen worden na je bestelling automatisch binnen 30 minuten per e-mail naar je toegestuurd. Let op dat deze mail soms in je spam of ongewenste mailbox terecht kan komen.

Na je bestelling wordt je tijdschrift abonnement automatisch aan de uitgever doorgegeven. De uitgever hanteert een periode van maximaal 6 weken waarna het eerste tijdschrift wordt toegezonden. Het komt soms voor dat een tijdschrift een langere levertijd heeft. Dit komt dan omdat het tijdschrift maar 1x per maand of 1x per kwartaal uitkomt. Na de abonnementsperiode stopt je abonnement automatisch. Je hoeft hier niets voor te ondernemen.

SterConcepts BV verzamelt alle donaties en maakt deze in de maand mei van elk jaar over. Zodra de donaties zijn overgemaakt naar alle goede doelen zullen wij dit vermelden op onze website (www.sterkado.nl).

Bestellen van cadeaus

Je kunt eenvoudig bestellen door op een product te klikken en daarna op de knop [PLAATS IN WINKELWAGEN] te klikken. Je komt terecht in stap 1 van het bestelproces. Je kunt zoveel producten toevoegen als je wilt.

Als je klaar bent met je selectie ga je verder naar stap 2. Hier vult je je adresgegevens in. Heb je alleen goede doelen gekozen, dan hoef je gaan adresgegevens in te vullen (m.u.v. je e-mail adres voor de bevestiging).

Daarna ga je door naar stap 3. In deze stap kijkt je alles na. Klopt je adres? Heb je de juiste cadeaus besteld? Klopt alles? Dan klik je op bestelling plaatsen. Je ontvangt binnen 30 minuten een e-mail van STERKADO met de bevestiging van je bestelling.

Je kunt in de winkelwagen de aantallen eenvoudig aanpassen door op het pijltje te klikken achter het aantal (het aantal staat standaard op 1).
Bij goede doelen, kan je door op het pijltje te klikken het puntenaantal selecteren dat je wilt doneren.

Achter de orderregel in het winkelmandje staat rechts een kruisje. Als je op het kruisje klikt, wordt het product verwijderd uit de winkelwagen.

Je kan een geplaatste bestelling blokkeren binnen 15 minuten na het plaatsen van de bestelling. Neem daarna telefonisch contact met ons op over wat je precies wilt met de bestelling.
Telefoon: NL: 030-2004 500 / BE: 03-808 1488

In de balk onderaan zie je [bestellingen] staan. Klik op [bestellingen] en klik op [openen] bij de desbetreffende bestelling. Klik vervolgens op blokkeren. Let op: Dit kan alleen binnen 15 minuten na je bestelling. Na 15 minuten wordt je bestelling verwerkt en kan je de bestelling niet meer blokkeren.

Heb je geen balk onderaan met [bestellingen]. Klik dan op het poppetje rechts boven.

Bezorging van cadeaus

Voor de levering kan je kiezen uit:

  1. Levering op je huisadres
  2. Levering bij een DHL afhaalpunt (in Nederland)
  3. Levering op je kantoor

Helaas kunnen wij geen tijdstip van levering afspreken of aangeven. De koerier bepaalt zijn eigen route afhankelijk van het aantal pakketten én plaats van levering.

Als je niet thuis bent, wordt je bestelling bij de buren aangeboden of de koerier komt op een later tijdstip terug. De koerier zal 2x ’s middags en 2x ’s avonds proberen af te leveren. Ben je bij de 4e keer wederom niet thuis en is je pakket niet bij de buren afgeleverd, dan gaat je pakket retour naar ons magazijn. De koerier laat een bericht voor je achter om je hierover te informeren. Zodra wij uw pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met je op om het pakket nogmaals te versturen.

Bezorgdagen betreffen maandag tot en met zaterdag.

Garantie en retour

Je krijgt 12 maanden garantie op je aankoop.

Als je gebruik wilt maken van je garantie dan is de procedure als volgt:

– Meld je klacht telefonisch (0348-741193) of per e-mail ([email protected]).
– Geef een uitgebreide omschrijving van de klacht.
– Binnen uiterlijk twee (2) werkdagen wordt je geïnformeerd over de wijze van afhandeling van de garantie.

Belangrijk:
Voor een goede, snelle en juiste garantie afhandeling aanvaardt SterConcepts BV alleen teruggezonden producten als met deze terugzending tevoren schriftelijk is ingestemd.

Indien je het product wilt ruilen is dit mogelijk. De verzendkosten zijn voor je eigen rekening.

Als je gebruik wilt maken van retour zenden dan is de procedure als volgt:
– Meld je retourzending tevoren telefonisch (030 – 2004 500) of per e-mail ([email protected]) aan.
– Binnen uiterlijk twee (2) werkdagen wordt u geïnformeerd over het retouradres en retourafhandeling.

Belangrijk:
Voor een goede, snelle en juiste retourafhandeling aanvaardt SterConcepts BV alleen teruggezonden producten als met deze terugzending tevoren schriftelijk is ingestemd.